hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| تجلیل و تکریم از بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم

قم| تجلیل و تکریم از بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، جلسه شورای بانوان با حضورمدیر،معاونین و جمعی از کارکنان اناث درسالن جلسات منطقه برگزار شد. 

به گزارش رویداد ایران_قم،سید محمود طاهری در جلسه ای با حضور بانوان شاغل در ستاد، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن، از خدمات و تلاش های آنان تشکر و قدردانی کرد.  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم به بیان آیات ،احادیث و روایات در مدح و منزلت حضرت زهرا(س) پرداخت و تاکید کرد:سیره و روش حضرت رسول(ص) باید الگوی رفتاری ما با زنان باشد. 
طاهری نقش زنان در جامعه را مهم و ارزشمند خواند و گفت: یکی از عوامل شتاب توسعه در جوامع، توجه به جایگاه زنان است چرا که زنان در تربیت نیروی انسانی نقش بسزایی دارند.
وی گفت:بانوان شاغل هم در سنگر خانواده و هم در سنگر کار و کوشش در محیط های اداری، نقش خود را به شایستگی ایفا کرده اند و خدمات قابل تقدیری را به جامعه خود ارائه نموده اند.
در ادامه تعدادی از بانوان حاضر، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان نموده و در پایان با اهدای بسته فرهنگی از مدیر منطقه و ثبت عکس یادگاری به این جلسه خاتمه دادند.
 
بانوان 1
بانوان4
بانوان2
 بانوان3
بانوان     
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد